Клініка у Запоріжжі

Адреса: м. Запоріжжя, вул. Новокузнецька 15а

+38 (050) 341-54-54
+38 (098) 177-71-07

Клініка Клочко у м. Київ

Адреса: м. Київ, Голосіївський проспект 48

+38 (050) 100-54-54
+38 (098) 093-73-03

Меню

Православ'я як духовний захист

Стаття для православних, щоб вони самостійно могли сформувати духовний захист від алкогольної та тютюнової залежності та могли спрямувати свою особистість на шлях любові та щастя.

Митрополит Антоній Сурозький автор численних книг та статей про духовне життя та православну духовність. Один із найпопулярніших православних проповідників XX століття (Вікіпедія).

Митрополит Антоній Сурозький говорив:

«Чудо - це не порушення законів занепалого світу, а відновлення законів Царства Божогочудо трапляється, якщо ми віримо, що закон залежить не від сили Божої, а від Його любові ».

Хоча б ми й знали, що Бог всемогутній, але доки ми думаємо, що Йому до нас діла немає, диво неможливе; Створити чудо означало б тоді для Бога здійснити насильство над нашою волею, а цього Бог не робить, тому що в основі Його ставлення до світу, навіть і занепалого, лежить абсолютна повага до людської свободи і прав.

Момент, коли ми говоримо: «Я вірю і саме тому звертаюся до Тебе », означає: «Я вірю, що Ти цього забажаєш, що є любов у Тобі, що Ти дійсно піклуєшся про кожен окремий випадок». Коли це зерно віри, встановлюються правильні стосунки, і тоді стає можливим диво».

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Бує, що вимовлені нами слова приносять життя людині, його серце знову робиться від них живим, розум осяється, воля посувається до добра, все єство його робиться новим, - це слова життя. Дай Боже нам говорити їх один одному ».

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Прозріти нам треба багато в чому. Нам треба навчитися бачити в собі зло, яке робить нас дрібними, негідними навіть людського звання, не кажучи вже про те, що воно нас робить нездатними долучитися до Божественної природи, — що є нашим покликанням.

Але ми повинні також навчитися бачити в собі образ Божий, ту святиню, яку вклав у нас Господь і яку ми повинні вберегти, зміцнити, якою ми повинні дати сяяти повним світлом через подвиг усього життя».

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Кожна людина – це ікона, яку потрібно відреставрувати, щоб побачити Лик Божий ».

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Духовний отець — так само, як найпростіший, звичайнісінький і пересічний священик, — повинен мати можливість бачити в людині невід'ємну красу образу Божого.

Якщо навіть людина пошкоджена гріхом, священик повинен бачити в ньому ікону, яка постраждала чи то від умов життя, чи то від людської недбалості, чи блюзнірства; бачити в ньому ікону і благоговіти перед тим, що залишилося від цієї ікони, і тільки заради цього, заради тієї божественної краси, яка є в людині, працювати над тим, щоб усунути все, що спотворює цей образ Божий ».

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Перше, про що повинні думати чоловіки, коли вони одружуються: їм вручається Богом тендітна істота, якій вони сказали: «Я тебе люблю» — і це кохання має бути таким, що чоловік готовий усім пожертвувати, всією своїм життям, через любов до дружини і любов до своїх дітей .

Чоловік є главою сім'ї не тому, що він чоловік, а тому, що він є образом Христа, і дружина його і діти можуть бачити в ньому цей образ, тобто образ любові безмежної, любові відданої, любові самовідданої, любові, яка готова на все щоб врятувати, захистити, наситити, втішити, порадувати, виховати свою сім'ю. Це кожна людина має пам'ятати.

Занадто легко чоловікові думати, що тому тільки він чоловік, він має права на свою дружину, над своєю дружиною і над своїми дітьми. Це не правда. Якщо він не образ Христа, то ніхто йому не завдячує жодною повагою, ніяким страхом, ніяким послухом».

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Людина дозріває тоді, коли негатив від вчинків інших уже не може погасити в ньому любов до людей ...»

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Ми зустрічаємося і не можемо зустрітися, бо ми шукаємо лише для себе. Ми дивимось і не можемо побачити, бо нам важливіше, щоб побачили нас. Ми чуємо і залишаємось глухими, бо хочемо сказати, а не слухати. Ми закохуємось і не здатні любити, тому що нам потрібно, щоби любили нас.

А все дуже просто: дивися, слухай і люби сам . І тоді відбувається найбільше з чудес: людина навпаки відкривається у неймовірній красі свого серця. І твоє власне серце перетворюється ... І ось тоді тільки відбувається зустріч...»

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Думати, що ви пройдете свій шлях безпомилково, просто нерозумно. На мою думку, святитель Тихін Задонський говорив, що в Царство Небесне йдуть не від перемоги до перемоги, а від поразки до поразки, тільки доходять ті, які після кожної поразки встають і йдуть далі ».

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Ми не можемо йти далі, якщо ми не прощені, і ми не можемо бути прощені, поки самі не пробачили кожному, хто погрішив проти нас».

Митрополит Антоній Сурозький говорив: «Гріх — це втрата контакту зі своєю глибиною».

Митрополит Антоній Сурозький про слова хліб насущний у молитві

Отче наш, що єси на небесах! Нехай святиться ім'я Твоє, нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя, як на небесах і на землі. Хліб наш насущний дасть нам сьогодні; І залиши нам борги наші, яшкірі, і ми залишаємо боржникам нашим; і не введи нас у спокусу, але спаси нас від лукавого.

Отець наш, що на небесах! нехай святиться ім'я Твоє; хай прийде Царство Твоє; нехай буде воля Твоя і на землі, як на небі; хліб наш насущний дай нам сьогодні; і пробач нам борги наші, як і ми прощаємо боржникам нашим; і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого.  

Глибокий зміст звичних слів:

Хліб насущний" - один з можливих перекладів грецького тексту. Цей хліб, який по-грецьки названий epioЩsion, може бути насущним, але може бути також надприродним хлібом. Батьки і вчителі Церкви, починаючи з Орігена і Тертуліана, завжди відносили ці слова не лише до наших земних потреб, але й до таємничого євхаристійного хліба. І якщо ми не харчуємося новим чином, таємниче цим Хлібом Божественним (бо тепер наше існування залежить лише від Бога), ми не виживемо (Ів. 6: 53)

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Ми – діти Божі.

Ми, в Церкві, діти Божі, і перші слова: Отче наш, стверджують цей факт і зобов'язують нас зайняти те місце, яке ми повинні посідати.

Марно говорити, що ми недостойні цього звання. Ми його прийняли і воно наше. Ми можемо бути блудними дітьми, і нам доведеться відповідати за це, але цілком очевидно, що ніяка сила не може перетворити нас знову на те, чим ми перестали бути.

Коли блудний син повернувся до свого батька і хотів сказати: Я не гідний називатися сином твоїм, зроби мене одним із твоїх найманців (Лк. 15: 19), батько дав йому вимовити перші слова: Я згрішив проти неба і перед тобою і вже не гідний називатися сином твоїм, але тут урвав його. Так, він недостойний, але він син, незважаючи на свою негідність. Ти не можеш перестати бути членом своєї сім'ї, хоч би що ти зробив гідного чи негідного. Чим би ми не були, яким би не було наше життя, як ми не гідні називатися синами Божими або назвати Бога своїм Батьком, нам нікуди піти. Це невід'ємно. Він наш Батько, і ми відповідаємо за ставлення синівства. Він створив нас Своїми дітьми, і лише відкидаючи права свого народження, ми стаємо блудними синами. Уявіть собі, що не повернувся блудний син, але залишився і одружився в чужій землі, - Дитина, що народилася від цього шлюбу, буде органічно пов'язана з батьком блудного. Якби дитина повернулася на батьківщину свого батька, вона була б прийнята як член сім'ї; якби не повернувся - був би відповідальний за це, як і за те, що вважав за краще залишитися чужинцем для сім'ї свого батька.

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Ніколи диявол не нападає на нас так люто, як коли ми вже зовсім близькі до завершення боротьби, і ми могли б врятуватися, але часто цього не буває, тому що ми відступаємо в останню мить. «Досить, кидай, — каже диявол, — це вже занадто, це більше, ніж ти можеш винести, треба покласти цьому кінець негайно, не чекай: адже ти не в змозі більше витримати». І тоді ми робимо самогубство: фізично, морально, духовно; ми відмовляємося від боротьби і приймаємо смерть — за хвилину до того, як допомогу було б надано і ми були б врятовані».

Митрополит Антоній Сурозький говорив: «Мені довелося один раз стояти в очікуванні таксі біля готелю «Україна» До мене підійшов молодий чоловік і каже: «Судячи з вашої сукні, ви віруючий, священику?» Я відповів: "Так". — «А я ось у Бога не вірю…» Я на нього подивився, говорю: «Дуже шкода!» - "А як ви мені доведете Бога?" — «Який доказ вам потрібний?» — «А ось: покажіть мені на долоні вашого Бога, і я повірю в Нього…» Він простягнув руку, і в той момент я побачив, що має обручку. Я йому кажу: «Ви одружені?» - "Одружений" - "Діти є?" - "І діти є" - "Ви любите дружину?" - "Як же, люблю" - "А дітей любите?" - "Так" - "А ось я не вірю в це!" — Тобто як: не вірю? Я ж вам говорю…» — «Так, але я все одно не вірю. Ось викладіть мені своє кохання на долоню, я на неї подивлюсь і повірю…» Він замислився: «Так, з цього погляду я на кохання не дивився!..»

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Він нам дає свободу, яка народжена Його любов'ю, і вільними ми можемо бути, тільки якщо ми на це кохання відповідаємо всією любов'ю, на яку самі здатні. А для того, щоб це здійснити, ми маємо опанувати себе».

Митрополит Антоній Сурозький говорив: «Бог може все - крім одного : Він не може змусити жодну тварюку любити Його, тому що любов царствено вільна і несумісна ні з примусом, ні з накресленістю»

Митрополит Антоній Сурозький говорив : «Вища задача духовника зробити себе непотрібним»

Клініка Олега Вячеславовича
Клочко у м. Київ
м. Київ, Голосіївський проспект 48
Клініка Клочко Олега Вячеславовича
кліника Клочко Київ
Клініка у Запоріжжі
м. Запоріжжя, вул. Новокузнецька 15а
Клініка Олега Вячеславовича Клочко
Вхід кліника Клочко м. Запоріжжя
Розробка сайту - EFFECTIVE-studio ©

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'mysqli' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: